envelope icon info@agrochem.cz
phone icon +420 465 321 000
Logo Agrochem
Hlavní menu
  • Úvod
  • O nás
  • Úřední deska
  • Kontakt
Další služby
  • Prodejna hospodářských potřeb
  • Autodoprava
  • Čerpací stanice
  • Prodej uhlí a briket
  • Autoservis
  • Likvidace autovraků
  • Likvidace odpadů
  • Rozvoz motorové nafty
  • Prodej hnojiv
  • Výrobna krmných směsí
KONTAKTY

AGROCHEM a.s. Lanškroun
Dvořákova 87/III
563 01 Lanškroun

IČ:    47452811
DIČ: CZ47452811

telefon: +420 465 321 000
e-mail:   info@agrochem.cz

Kontaktní formulář »

QR KÓD

QR

Prodej uhlí a briket

 Nabízíme kvalitní Bílinské uhlí (Ledvice), německé hnědouhelné brikety REKORD a koks.

Za nákup uhlí a briket lze platit kartou.

Cena  paliv platné od 14. 2. 2023

Kostka 679 Kč/q vč. DPH
Ořech 1 669 Kč/q vč. DPH
Ořech 2 659 Kč/q vč. DPH
Brikety Rekord 4 1019 Kč/q vč. DPH
Koks   ---- Kč/q vč. DPH
   
 
Ceny baleného uhlí

 

brikety svazek, pytel na dotaz  
ořech 1 230 Kč/25 kg       
ořech 2 na dotaz      

 

Provozní doba

pondělí - pátek 6:30 - 16:00

 

 

Kontakt
Vicanová Blanka
tel.: +420 465 321 000
mobil: +420 724 183 397
email: vicanova@agrochem.cz

Pavla Plšková
mobil: +420 606 741 049
email: plskova@agrochem.cz

 

Reklamační řád pevných paliv

Jakost paliva je určena katalogy výrobců tuhých paliv. Kupující po převzetí dodávky neodkladně oznámí prodávajícímu zjištěné vady jakosti a to u zjevných vad do 24 hodin od převzetí dodávky (nevztahuje se u vlastního odběru ze skladu).

U skrytých jakostních vad lze uplatnit reklamaci do dvou měsíců od data dodání, pokud nedošlo k podstatné změně dodaného paliva vinou kupujícího. Jedná se o případy, kdy dodané palivo obsahuje nepřípustné hodnoty nespalitelných zbytků, nebo má nižší výhřevnost. Tyto vady se prokazují laboratorním rozborem vzorku odebraného z reklamované dodávky. V případě zjištění nesprávnosti reklamace podle výsledků laboratorního rozboru, hradí náklady s tím spojené kupující. Kupující je povinen umožnit prodávajícímu odběr kontrolního vzorku paliva, který se zašle k výrobci na rozbor - lhůta na vyřízení je 30 dni.

 

Reklamaci paliv a služeb prodejce přebírá pověřený pracovník

- telefonem – 606 741 049

- osobně na provozovně Agrochem a.s. Lanškroun

- e-mailem – plskova@agrochem.cz

 

Reklamaci vyřizuje pověřený pracovník do 14 kalendářních dnů od převzetí reklamace. Reklamované zboží (palivo) ponechá kupující složené na místě v původním stavu do doby, než prodávající zajistí jeho kontrolu. O vyřízení reklamace se sepíše zápis, ve kterém se uvede i způsob náhrady oprávněné reklamace.

 

Záruka se nevztahuje na:

- zboží špatně uskladněno

- zboží špatně použito (nesprávným použitím se rozumí zejména porušení návodu o vhodnosti paliv k topidlu)

 

Uskladnění zboží :

Kupující je povinen uložit palivo na vhodném místě a provádět jeho kontrolu, za případné samovznícení nevhodným skladováním nenese prodávající odpovědnost.

 

Závěrečná ustanovení

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamačním řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem číslo 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1.1.2014.

 

Přijímání reklamací :

Po - Pá 7:00 do 16:00

 

 

2023 © Copyright Agrochem a.s. Lanškroun
Tvorba webových stránek - onemark.cz